Arderea grasimilor vs intensitate ridicată

Zona de ardere a grăsimilor vs. Zona Cardio

SLABIRE SI MASA MUSCULARA IN ACELASI TIMP?

Ce fel de antrenamente sunt mai eficiente pentru slăbire: cardio sau forță? Însă hai să vedem ce beneficii are fiecare și cum ar fi indicat să le combini pentru rezultate optime.

eco slim in sri lanka

Antrenamentele cardio Există multe variante de a face antrenamente cardio, de la cele mai simple cum ar fi mers rapid power walking sau alergare, până la cele care implică aparate cum ar fi bicicleta, cross trainer, aparatul de vâslit etc.

Însă doar două moduri: cardio la intensitate mare cum ar quemador de grasa fat burner universal sprinturile sau mică.

Antrenament cu intensitate ridicată de 4 minute pentru arderea grăsimilor

Primul este un exercițiu anaerob, pentru că nu folosește oxigenul ca sursă de energie, ci glucoza, și este răspunzător de acumularea de acid lactic în mușchi. Cel de-al doilea, de intensitate mică, este aerob pentru că folosește oxigenul ca sursă de energie. Eficiența lor în ceea ce privește arderea grăsimii ține de modul în care cele două influențează sistemul de refacere a organismului după efort.

pierde 5 grăsimi corporale în 6 săptămâni

După antrenamentele cardio de intensitate mare, organismul lucrează să refacă datoria de oxigen în următoarele 24 de ore, metabolismul este mai activ și consumă calorii, în timp ce antrenamentele de intensitate mică nu influențează pe termen lung refacerea postefort.

Deci, dintre cele două, cele mai eficiente sunt cele de intensitate mare, dar pentru a atinge acest nivel de intensitate, sunt necesare eforturi foarte mari și greu de atins cel puțin pentru începători. Antrenamentele de forță Acestea sunt cele mai eficiente când vine vorba de arderea grăsimii, deoarece influențează cel mai mult sistemul de refacere a organismului după efort.

Antrenamente Antrenament cu intensitate ridicată de 4 minute pentru arderea grăsimilor Cu toții trăim vieți aglomerate și există o mulțime de oameni care susțin că pur și simplu nu au timp să meargă la sală pentru un antrenament cardio lung sau rutină de antrenament de forță. Vestea bună este că nu trebuie să petreceți ore pe banda de alergat sau eliptica a arde niște grăsimi grave.

Așadar, metabolismul este mult mai activ în următoarele de ore. Un alt avantaj este că vei câștiga masă musculară, ceea ce îți va spori metabolismul și va ajuta la o mai bună ,"gestionare" a grăsimilor pe parcursul zilei.

o provocare actuală de pierdere în greutate

Un alt avantaj al antrenamentelor de forță este că implică toate grupele musculare, în timp ce antrenamentele cardio se orientează mai mult spre membrele inferioare.

Pe lângă asta, antrenamentele de forță sunt mult mai variate, distractive și interactive!

espresso pierderea în greutate

În concluzie, putem spune că exercițiile de forță sunt mai eficiente în pierderea grăsimii decât cele cardio, arderea grasimilor vs intensitate ridicată antrenamentul tău poate avea un randament mai mare dacă le combini. Poți începe cu exerciții de forță timp de minute și poți încheia cu o sesiune de minute de cardio la intensitate ridicată.

Tipii care isi doresc muschi masivi si impresionanti sunt speriati de el sau nu-i vad rostul, pe cand altii il adora si e tot ceea ce fac.

O altă variantă este să te antrenezi cu programe de tip HIIT — high intesity interval trening, cum sunt clasele de Grit de la World Class. Acestea durează de obicei 30 de minute și sunt un mix perfect de cardio și forță, care pe lângă arderile calorice foarte mari, cresc forța și viteza. Nu uita însă că toate acestea sunt în zadar fără un stil de viață echilibrat și o dietă adecvată scopului tău.

ceai de slăbit cu ginseng și ananas

Asevedeași