Calendarul provocărilor de pierdere în greutate. Calendar dietetic

Am intervenit; n din p; scăderea în greutate duce la o scădere; n semnificativ de presiune; n

Obezitatea și exercițiul

Acesta reprezintă 5 proprietăți pe care trebuie să le aibă un obiectiv: specific, măsurabil, realizabil, relevant și control al timpului. Abordarea SMART este unul dintre cele mai populare și eficiente instrumente pentru stabilirea obiectivelor realiste și realizabile.

calendarul provocărilor de pierdere în greutate

Ați putea fi șeful unei organizații de de persoane sau un proprietar de afaceri mici. Sau pur și simplu cineva care vrea să slăbească. Oricine sunteți, învățarea modului de stabilire a obiectivelor SMART vă poate crește șansele de succes. Pași Partea 1 din 5: Stabilirea unui obiectiv specific S Decide ce vrei. Primul pas în procesul de stabilire a obiectivelor este să decideți ce doriți să realizați.

În această etapă, poți fi general. Fie că este vorba de un obiectiv pe termen lung sau pe termen scurt, majoritatea oamenilor încep cu o idee generală. Treceți de la generic la specific adăugând detalii și definind calendarul.

De exemplu, obiectivul tău inițial este să fii sănătos.

Cum să stabiliți obiective SMART

Știind acest lucru este primul pas în crearea unui obiectiv specific. Fii specific. Șansele dvs. Așadar, sarcina dvs. De cele mai multe ori este o chestiune de sincronizare. Poate mai mult exercițiu?

Pasul 7: Nu pierdeți aburul Împărțiți flotările în seturi mai mici pe măsură ce progresați prin Provocarea Push-Up de 30 de zile. Provocarea Push-Up de 30 de zile vă ajută să vă stăpâniți formularul, să descoperiți noi variante și să creați 60 de flotări într-o singură zi. Faceți clic aici pentru toate detaliile despre provocare. Numărul de flotări pe care le puteți face este adesea aruncat ca punct de referință pentru forță - și cu un motiv întemeiat.

Pierdere în greutate? Mănâncă un meniu echilibrat? Toate greutatea maximă pentru a pierde în 3 săptămâni sunt legate de sănătate și în funcție de ceea ce doriți să faceți. Identificați persoanele implicate. Începeți prin a întreba cine este implicat. Dacă scopul este să slăbești, răspunsul corect ești tu. Cu toate acestea, unele obiective necesită combinarea cu altele.

Pierdeți în greutate în scurtă perioadă de timp

Întrebați ce doriți să realizați. Aceasta este întrebarea fundamentală a ceea ce sperați să realizați. Câtă greutate vrei să slăbești? Stabiliți unde s-a întâmplat. Stabiliți unde luptați pentru obiectivul dvs. Dacă doriți să slăbiți, puteți face mișcare la locul de muncă mers pe jos în pauza de prânzacasă exerciții de slăbire și exerciții fizice.

Subiecte de întâlnire pentru pierderea în greutate, Related Content

Gândește-te când s-a întâmplat. Creați un calendar și un termen specific pentru calendarul provocărilor de pierdere în greutate vă atinge obiectivele. Acest lucru va fi concentrat în mare parte la sfârșitul procesului pentru a atinge obiectivul. Deocamdată, te gândești doar la imaginea de ansamblu. Dacă scopul este să slăbești 10 kg, îl poți atinge în câteva luni. Pe de altă parte, dacă scopul este să obțineți acreditări fizice, ar putea dura până la câțiva ani.

calendarul provocărilor de pierdere în greutate

Decideți cerințele și limitările procesului. Cu alte cuvinte, de ce aveți nevoie pentru a vă atinge obiectivul? Dacă scopul este să slăbești, cerința este să faci mișcare și să mănânci sănătos. Problema este aversiunea la exerciții fizice sau pofta de dulciuri. Care este motivul pentru care ți-ai stabilit obiectivele.

  • Obezitate și exerciții fizice - explorarea provocărilor; Soluții OMAMain
  • Lyle mcdonald pierdere în greutate pentru sportivi
  • Calendar dietetic
  • Pierdeți în greutate în scurtă perioadă de timp Trebuie sa slabesti?
  • Am intervenit; n din p; scăderea în greutate duce la o scădere; n semnificativ de presiune; n

Oferiți motive și beneficii specifice realizării obiectivului. De exemplu, imaginați-vă scopul dvs.

calendarul provocărilor de pierdere în greutate

Dacă adevăratul obiectiv este să devii celebru în loc să fii sănătos, poți alege un alt mod de a atinge acest obiectiv. Poți practica să fii mai deschis, mai degrabă decât doar aspectul tău. Sarcina dvs.

Acest lucru vă face mai ușor să controlați procesul și să știți când vă veți atinge obiectivele. Standardele pot fi cantitative sau calitative. Dacă este posibil, stabiliți un număr specific pentru obiectiv. Astfel îți vei da seama dacă rămâi în urmă sau nu. De exemplu, dacă obiectivul dvs.

calendarul provocărilor de pierdere în greutate

Vă cunoașteți greutatea actuală, așa că va fi mai ușor să determinați când veți putea să vă atingeți obiectivul. Deci obiectivele tale sunt măsurabile. Puneți întrebări care vă vor accentua atenția. Puteți pune cât mai multe întrebări pentru a vă asigura că obiectivul dvs. De exemplu, "Câtă greutate vrei să slăbești?

Este când calc pe cântar și văd că am slăbit 10 kg? Verificați și calculați progresul. Obiectivele de calcul facilitează determinarea dacă sunteți pe drumul cel bun. De exemplu, scopul este de a pierde 10 kg și ați pierdut deja 8 kg, știți că sunteți pe punctul de a termina.

Am intervenit; n din p; scăderea în greutate duce la o scădere; n semnificativ de presiune; n

Pe de altă parte, dacă a trecut o lună și ați pierdut doar 1 kg, este timpul să vă schimbați strategia. Scrie jurnal. Acesta este un calendarul provocărilor de pierdere în greutate excelent de a vă urmări eforturile, rezultatele și sentimentele. A lua 15 minute pe zi pentru a jurnal vă poate ajuta să țineți notițe despre tot ceea ce este specific și să ușurați stresul de a vă atinge obiectivele.

Trebuie să vă asigurați că obiectivul dvs.

calendarul provocărilor de pierdere în greutate

Altfel vei deveni deprimat. Luați în considerare dificultățile și obstacolele pe care le puteți întâlni și modul în care le veți depăși.

Pentru a-ți atinge obiectivele trebuie să faci față provocărilor. Întrebarea de aici este dacă sunteți capabil să vă atingeți obiectivele și să depășiți provocarea. Fii sincer cu privire la timpul petrecut cu obiectivele tale, precum și la trecutul tău, la înțelegerea personală și la limitările fizice.

Gândiți-vă la obiectivele dvs. De exemplu, scopul este pierderea în greutate.

  • Pierdeți în greutate în scurtă perioadă de timp - theofficewinebar.ro
  • Tort pentru ziua de naștere
  • Subiecte de întâlnire pentru pierderea în greutate - Eu pe Facebook
  • Cu toate acestea, este important să recunoaștem că există provocări pentru exercițiile fizice pe care le experimentează adesea persoanele cu supraponderalitate și obezitate.
  • Provocând o mentalitate de nutriție cu totul sau cu nimic - Alte

Dacă vă puteți angaja să vă luați timp în fiecare săptămână pentru a face mișcare și sunteți dispus să vă schimbați meniul zilnic, atunci pierderea a 10 kg în 6 luni este justificată. Pierderea a 30 kg nu este posibilă dacă nu puteți face mișcare în fiecare zi.

Provocând o mentalitate de nutriție cu totul sau cu nimic

Notați-vă restricțiile pe hârtie atunci când evaluați obiectivele. Acest lucru vă ajută să îmbunătățiți imaginea generală a sarcinii cu care vă confruntați. Evaluează-ți nivelul de angajament. Chiar și cu un obiectiv teoretic realizabil, trebuie să vă angajați să lucrați în direcția acestuia. Puneți-vă următoarele întrebări: Sunteți gata să vă angajați să vă atingeți obiectivul?

calendarul provocărilor de pierdere în greutate

Ești dispus să te adaptezi mai mult sau mai puțin din viața ta? Dacă nu, există vreun scop mai acționabil pe care sunteți dispus să lucrați?

Asevedeași