Cât de mult mile pentru a pierde în greutate

Iată câte mile ar trebui să parcurgi pentru a pierde în greutate și avertismentul care apare

Ai alte sfaturi pentru pierderea în greutate?

pierde greutatea în timp ce bolnav cronic

Dacă vă întrebați cât de cât de mult mile pentru a pierde în greutate veți pierde în greutate dacă parcurgeți un kilometru în fiecare zi, răspunsul nu este atât de simplu pe cât ați spera.

De fapt, a spune câte kilograme vă puteți aștepta să retete cu avocado pentru slabit făcând vreo activitate - fie că este vorba de mers, înot, yoga sau mersul pe bicicletă - este dificil.

Iată cât timp vă va lua să parcurgeți o milă și câte calorii veți arde.

Câte calorii arde mersul pe jos?

Apoi, există faptul că nu fiecare kilometru este creat egal. Plimbarea dvs. Sau este plat tot timpul? Păstrezi același ritm sau mergi la intervale?

Filme Houses - Online Completo Assistir pt

Și așteptați, cât de mult este un kilometru? Să aruncăm o privire la câteva întrebări comune despre mersul și pierderea în greutate. Vrei să slăbești sau să fii mai sănătos? Alăturați-vă MyPlate Calorie Counter astăzi pentru acces la planuri gratuite de masă, rețete sănătoase și antrenamente la domiciliu!

Cât timp este un Mile?

Câte calorii arde mersul pe jos? Numărul de calorii pe care îl arzi în timpul oricărei activități date va depinde, cel puțin parțial, de greutatea corporală actuală.

non stimulant de grăsime burner nz

Dacă o persoană de de kilograme umblă timp de 30 de minute într-un ritm pe îndelete, de exemplu, va arde aproximativ de calorii în 30 de minute. O persoană de de kilograme va arde de calorii în aceeași plimbare, iar o persoană de de kilograme va arde aproximativ de calorii, potrivit publicației Harvard Health.

Cât timp este un Mile?

10.000 de pași

O mile este de 5. De asemenea, este de patru ori în jurul unei piese. Dacă vă plimbați prin cartierul dvs. Vei pierde mai multă greutate dacă mergi mai repede?

Câtă greutate poți pierde mergând 5 mile 5 zile pe săptămână? - Sănătate -

Ei bine, ajută. Intensitatea este un factor important pentru a determina câte calorii veți arde în timpul oricărui exercițiu și pentru a pierde în greutate, trebuie să ardeți mai multe calorii decât luați. Potrivit Harvard, acea persoană de de kilograme va arde de calorii pe 30 de minute de mers pe jos, într-un ritm de 3, 5 mile pe oră - sau aproximativ 17 mile. Dacă va accelera, va arde mai multe calorii.

Mersul cu o milă la 4 mile pe oră - ceea ce ar trebui să dureze 15 minute - arde de calorii.

Pagina principala De câte mile în plus trebuie să mergeți pe jos pentru a slăbi?

Dacă parcurge 4, 5 mile pe oră - sau o distanță de 13 minute - va arde de calorii. Cât de repede vei pierde în greutate dacă mergi pe o milă în fiecare zi?

Matematică simplă

Să folosim acest exemplu de persoană de de kilograme pentru a estima cât timp va dura să piardă o kilogramă. Pentru a pierde un kilogram, trebuie să ardeți cu 3. Dacă persoana de de kilograme parcurge o milă în fiecare zi la 4 mile pe oră - și nu mănâncă nici mai mult nici mai puțin decât mănâncă în mod normal - va pierde o liră după 21 de zile.

pierde în greutatea ~Subliminal (ᴠᴇʀsɪᴜɴᴇᴀ ᴀᴄᴛᴜᴀʟɪᴢᴀᴛᴀ)

Acest lucru ar putea suna ca un efort mult pentru nu foarte multe rambursări, dar aveți câteva opțiuni pentru a pierde în greutate mai repede. Cum poți scăpa de greutate mai repede? Prima modalitate de a-ți crește eforturile este destul de simplă: mergi pe o perioadă mai lungă de timp asculți un podcast sau discuți cu un prieten pentru a-l face mai interesant.

bună arzător de grăsime hi tec

Al doilea mod? Mergi mai repede. Este posibil să nu fiți gata să mergeți mai repede decât un ritm de 4 până la 4, 5 km pe oră, dar în timp veți obține o formă mai bună, ceea ce vă va permite să vă creșteți intensitatea, ajutându-vă să ardeți și mai multe calorii.

Alerga greutate câte

De asemenea, vă puteți crește intensitatea prin încorporarea antrenamentelor în intervalul dvs. Un studiu din procesele clinice Mayo din Iulie a descoperit că călătorii care au adăugat intervale de intensitate mai mare la programul lor de mers - prin simpla alternare între trei minute de mers rapid și trei minute de mers lent timp de 30 de minute sau mai mult de patru ori pe săptămână - și-au îmbunătățit starea de aerobic, puterea picioarelor și tensiunea arterială.

Cei care au mers de două ori mai mult, într-un ritm moderat, consistent, abia au văzut câștiguri, ajungând în mod similar cu un grup care nu a exercitat deloc.

Mersul pe cinci mile pe zi: beneficii Mersul câțiva kilometri pe zi, cinci zile pe săptămână necesită un timp considerabil, dar recompensa poate fi uriașă dacă o faci un obicei pe viață. Mersul de cinci mile pe zi are multe beneficii, inclusiv arderea bogată în calorii și pierderea în greutate. Bacsis Pierzi un kilogram când arzi 3. În acest ritm, puteți pierde aproximativ o kilogramă pe săptămână, presupunând că dieta dvs.

Pot să vă ajute alte antrenamente să scăpați mai repede în greutate? Pentru rezultate chiar mai rapide, luați în considerare adăugarea antrenamentelor de forță în rutina dvs. Mușchiul ajută la accelerarea metabolismului dvs.

pastile de slabit 3d chili

Mă bucur că ai întrebat. O dietă sănătoasă este o parte importantă a pierderii în greutate.

mthfr cum să piardă în greutate

Încercați să începeți mici și să tăiați de calorii pe zi. Primul care a plecat?

Cum să ia o captură de ecran pe iPhone Cât de mult Rularea să facă pentru a pierde în greutate? Rularea este una dintre cele mai eficiente metode de a arde grasimi si calorii. Pierde în greutate de a începe o bandă de alergare regulat sau de rutină de rulare în aer liber. Femeia medie de de lire arde mai mult de 21 de calorii pe mile de funcționare într-un ritm de 12 minute-pe-mile.

Lucruri precum sodă, snack baruri și alte gustări procesate.

Asevedeași