Cum puteți pierde grăsimea de burtă inferioară, Grasimea de pe burta – mai periculoasa decat poti crede | panavaida.ro

Cum să pierd grăsime în jurul burtei mele,

cum puteți pierde grăsimea de burtă inferioară

Exercițiile fizice regulate și o dietă adecvată sunt esențiale pentru a vă ajuta să pierdeți grăsimea mai mică din burtă. Obținerea de exerciții fizice regulate, consumul unei diete antiinflamatorii și gestionarea nivelului de stres vă poate ajuta să vă pierdeți kilogramele și să luptați împotriva acestei boli mai mici. Pericol de burtă inferioară S-ar putea să doriți să scăpați de grăsimea inferioară a burticii din motive cosmetice, dar tunderea taliei are beneficii dincolo de ceea ce arătați.

Sfaturi Modalități de a pierde grăsimea inferioară a abdomenului Grăimea inferioară a abdomenului ete dificil de pierdut deoarece nu vă puteți concentra aupra reducerii grăimii din burtă, ca în alte zone ale corpului. În chimb, trebuie ă pierzi grăimea to Conţinut: Sfat Grăsimea inferioară a abdomenului este dificil de pierdut deoarece nu vă puteți concentra asupra reducerii grăsimii din burtă, ca în alte zone ale corpului. În schimb, trebuie să pierzi grăsimea totală. Acest articol vă va învăța cum să pierdeți grăsimea din burtă prin dietă, exerciții fizice și modificări ale stilului de viață. Pași Partea 1 din 4: Pierdeți excesul de grăsime Reduceți consumul de calorii.

De asemenea, depășește stratul chiar sub piele. Dacă aveți grăsime vizibilă la burtă, este posibil ca o parte din această grăsime să se extindă mai adânc în cavitatea abdominală, unde nici măcar nu o puteți vedea. Grăsimea adâncă din burtă înconjoară organele abdominale, căptușind spațiul dintre ele.

Scăpați de grăsimea inferioară a abdomenului cu exerciții fizice Obosit să văd o poică în oglindă care nu latră? Dacă sunteți în căutarea de a scăpa de grăsime mai mică din burtă, puteți fi tentat să încorporați exerciții abdominale interminabile în rutina dvs. Din păcate nu puteți reduce reducerea grăsimilor corporale, deci nu este nevoie să treceți peste borduri și scânduri - conform Consiliului American pentru Exercițiu ACE. Încorporarea unei diete sănătoase și o rutină de exerciții fizice obișnuite vă poate ajuta să vă pierdeți mai bine grăsimea stomacului.

Potrivit Harvard Health Publishing, grăsimea din burtă este legată de riscul crescut de boli de inimă, diabet zaharat tip 2 și sindrom metabolic, ceea ce crește, de asemenea, riscul de a face un accident vascular cerebral. La femei, grăsimea suplimentară din burtă a fost, de asemenea, legată de cancerul de sân și probleme cu vezica biliară care necesită îndepărtarea chirurgicală. Mâncând prea mult Cel mai evident motiv pentru care s-ar putea să ai o încăpățânare a burticii inferioare, este că pur și simplu mănânci prea mult.

cum puteți pierde grăsimea de burtă inferioară

Chiar dacă mănânci o dietă sănătoasă, este posibil cum puteți pierde grăsimea de burtă inferioară subestimezi adevărata cantitate de alimente și calorii pe care le iei. Un studiu publicat în PLOS One în august constată că persoanele care mănâncă mese sănătoase sunt de fapt mai multe este posibil să subestimeze caloriile decât persoanele care nu sunt. Potrivit cercetătorilor din studiu, când participanților li s-a cerut să ghicească numărul de calorii al alimentelor, au avut tendința de a ghici un număr mai mic de calorii dacă acel aliment a fost asociat cu o bucată de fructe sau legume decât dacă alimentul a fost prezentat singur.

cum puteți pierde grăsimea de burtă inferioară

Dacă încercați să mâncați sănătos pentru a pierde grăsimea mai mică din burtă, aruncați o privire sinceră asupra dimensiunilor porțiunii dvs. Acest lucru este și mai important atunci când mănânci alimente sănătoase din cauza cât de ușor te poți înșela. Acest lucru provoacă creșterea glucozei și insulinei din sângele dvs.

cum puteți pierde grăsimea de burtă inferioară

Pentru a adăuga insultă la vătămare, cu cât ai mai multă grăsime din burtă, cu atât mai multe citokine eliberează corpul tău. Unul dintre cele mai bune moduri de a inversa rezistența la insulină și de a preveni dezvoltarea acestuia în diabetul zaharat tip 2 este să faci exerciții fizice în mod regulat și să slăbești consumând o dietă mai sănătoasă și rămânând activ.

Stresul și inflamația Stresul cronic este, de asemenea, un factor important.

Stresul vă semnalează corpul să elibereze cortizolul, un glucocorticoid sau hormon de stres care activează enzime care promovează depozitarea grăsimii, în special în zona burtică.

Dar nu sunt doar formele evidente de stres, cum ar fi zilele lungi de muncă sau o relație nefericită pe termen lung, pe care trebuie să o aveți grijă. Un raport din aprilie în Raporturile obezității actuale menționează că privarea de somn, durerea cronică și inflamația induc un răspuns la stres care devine cronic dacă nu înveți modalități de a face față.

cum puteți pierde grăsimea de burtă inferioară

Studiul raportat în Diabetologie și Sindrom Metabolic, de asemenea, notează că există o legătură directă între inflamația cronică și grăsimea din burtă. Puteți combate inflamațiile cronice și țintiți grăsimea din burtă prin reducerea consumului de alimente inflamatorii, cum ar fi: Carbohidrati rafinati, precum paine alba si produse de patiserie Mancare prajita Soda, suc și alte băuturi îndulcite cu zahăr Carne procesate cârnați, carne delicioasă și hot dog Margarină și scurtare Pe lângă evitarea alimentelor inflamatorii, este de asemenea util să încorporați o mulțime de alimente antiinflamatoare în dieta dvs.

cum puteți pierde grăsimea de burtă inferioară

Câteva exemple din aceste tipuri de alimente includ: Legume cu frunze verzi.

Asevedeași