Cum să pierdeți în greutate și să păstrați alăptarea. Pierdeți greutatea după naștere - 10 reguli de aur

Cum să slăbești în timpul alăptării, fără a afecta sursa de lapte?

Planul de pierdere în greutate a alăptării sănătoase Multe mame noi simt presiunea să taie caloriile și să piardă greutatea bebelușului imediat după naștere.

pierdere în greutate pe săptămână în siguranță

Dar, obținerea unei nutriții adecvate în timp ce alăptarea este crucială. Un plan sănătos de pierdere în greutate de alăptare include suficiente calorii pentru producția de lapte și o mulțime de nutrienți pentru a sprijini creșterea bebelușului. Multe mame noi simt presiunea să taie caloriile și să piardă greutatea bebelușului imediat după naștere. Indiferent dacă trebuie să consumi calorii suplimentare în timp ce alăptarea depinde de obiectivele tale.

Supliment de pierdere în greutate în timpul alăptării. Motive pentru care nu pot slăbi

Pentru femeile care nu încearcă să slăbească, Institutele Naționale de Sănătate sugerează consumul de - calorii în plus față de nevoile calorice zilnice înainte de sarcină. Femeile care doresc să piardă din greutate nu trebuie să-și crească caloriile.

  1. Pierderea în greutate prin îngrijorare
  2. 16 SFATURI EFICIENTE PENTRU A PIERDE GREUTATEA BEBELUȘULUI DUPĂ SARCINĂ - FITNESS -
  3. Supliment de pierdere în greutate în timpul alăptării Sfaturile specialistului.
  4. Pierde greutatea cu greutăți
  5. Pierdere de grăsime 10 kg
  6. Cashews arde burta gras

Nevoile dvs. Conform Ghidului dietetic pentru americani, femeile sedentare care nu se angajează în activitate fizică în afara activităților lor zilnice de viață au nevoie de 2. Academia de Nutriție și Dietetică avertizează că femeile care alăptează nu ar trebui să mănânce mai puțin de 1.

Cât durează să slăbești când alăptezi?

Dacă faceți acest lucru, vă poate afecta capacitatea de a produce un aport adecvat de lapte. Înainte de a vă reduce caloriile, este important să discutați cu medicul dumneavoastră. Maximizarea caloriilor tale Obținerea unei nutriții adecvate este importantă pentru orice mamă care alăptează, dar atunci când încercați să slăbiți și să luați mai puține calorii, este crucial. Limitarea aportului caloric poate duce la deficiențe de nutrienți care pot afecta dezvoltarea nou-născutului dacă nu sunteți atenți.

Cele mai importante substanțe nutritive în timpul alăptării sunt: Calciul ajută la construirea oaselor și a dinților sănătoși și joacă un rol în funcționarea normală a sistemului muscular, nervos și circulator.

greutăți pentru a pierde grăsimea coapsei

Femeile care alăptează au nevoie de cel puțin 1. Cele mai bune surse sunt alimentele lactate cu conținut scăzut de grăsimi, spanacul și cerealele fortificate.

Folatul, sau acidul folic, este o vitamina B crucială pentru dezvoltarea normală a creierului și măduvei spinării.

cum să pierdeți în greutate ca o balerină

De asemenea, ajută la producerea de celule sanguine roșii și albe. Obținerea de folat adecvat înainte și în timpul sarcinii și în timp ce alăptați poate preveni nașterea unui copil cu un defect de tub neural.

Tehnici de alăptare corectă

Femeile care alăptează au nevoie de de micrograme de folat zilnic din verzi cu frunze, fasole, nuci, citrice și cereale fortificate. Iodul este un mineral care permite organismului să facă hormoni tiroidieni care ajută la dezvoltarea și creșterea creierului.

Cauze de pierdere în greutate în timpul alăptării

Obținerea prea puțin iod poate crește riscul apariției problemelor tiroidiene și a întârzierilor cognitive la nou-născuți. În timpul alăptării, femeile au nevoie de miligrame de iod, conform Academiilor Naționale de Medicină, care pot fi găsite în sare iodată, fructe de mare și lactate. Vitamina B12 este importantă pentru formarea globulelor roșii ale bebelușului, precum și pentru dezvoltarea și funcționarea creierului sănătoasă.

Femeile au nevoie de 2, 8 micrograme de B12 în timpul alăptării. B12 este abundent în alimentele de origine animală, inclusiv în carne și ouă, dar nu se găsește în alimentele vegetale. Dacă sunteți vegetarieni sau vegani, este posibil să aveți nevoie de un supliment B Proteina susține creșterea și dezvoltarea mușchilor, oaselor și a altor țesuturi ale bebelușului.

Este, de asemenea, un nutrient extrem de satios, care poate ajuta controlul apetitului și pierderea în greutate, potrivit unui studiu de cercetare în Nutriție și metabolizare din noiembrie Planul de pierdere în greutate a alăptării sănătoase Există multe alte substanțe nutritive importante în aceste stadii incipiente ale vieții copilului este l lizină bun pentru pierderea în greutate pe care le oferiți prin matca maternă.

Începe să slăbești odată cu relaxarea

Vitaminele A, D, C și B6, fierul, grăsimile sănătoase și carbohidrații au toate rolurile diferite în creștere și dezvoltare, de aceea este important să păstrați cu atenție nutriția și nu doar aportul caloric.

Alte câteva sfaturi pentru a rămâne sănătos și a pierde în greutate în timpul alăptării: Faceți ca fiecare masă să conteze lăsând mâncărurile prelucrate cu un conținut ridicat de calorii, bogate în calorii și alimente rapide. În schimb, optează pentru o serie de fructe și legume proaspete, cereale integrale, carne slabă și păsări de curte, pește, fasole și nuci. Aceste alimente sunt ambalate în nutrienți și mai scăzute în calorii, astfel încât puteți obține toată nutriția bună de care aveți nevoie în mai puține calorii.

pierde grăsimea brațului în 4 zile

Respectați-vă un program normal de masă și nu săriți mesele. Dacă vă este foame între mese, alegeți gustări cu conținut scăzut de calorii, nutritive, cum ar fi bețișoarele de morcov și hummus sau pâine cu cereale integrale cu puțin unt de nucă.

Cabană și grădină Cum să pierdeți în greutate după naștere? Cum să piardă în greutate după naștere, principii de bază Cum să piardă în greutate după livrare Cum să pierdeți în greutate după naștere?

Bea multa apa. Ai nevoie de lichide cum să pierdeți în greutate și să păstrați alăptarea în timp ce alăptezi, iar deshidratarea poate avea efecte dăunătoare asupra capacității tale de a produce lapte matern, avertizează Academia de Nutriție și Dietetică.

Pierdeți greutatea după naștere - 10 reguli de aur - Teste

De asemenea, este ușor să greșești setea de foame și să ajungi la o gustare, când ceea ce ai nevoie într-adevăr este un pahar înalt de apă. Dacă poftele se lovesc, încercați să strecurați 16 uncii de H2O, apoi vedeți dacă vă este încă foame.

pierdere în greutate golf

Fii activ. Chiar dacă este vorba doar de o plimbare de câteva ori în jurul blocului, cu cât mai multă activitate poți să îți lucrezi ziua, cu atât sunt mai mari șansele de a vedea pierderi în greutate.

Asevedeași