Daca alergi pe banda slabesti

7 greseli de evitat la alergarea pe banda.

Pe acelasi site Running About am citit un articol despre greselile pe care le putem face atunci cand alergam pe banda.

daca alergi pe banda slabesti

Greseala 1: Sa sari peste incalzire si revenire. Alergatul pe banda poate avea beneficiile lui, cum ar fi protectia impotriva vremii de afara sau conditii nesigure pentru alergat.

Cand incepi sa alergi inauntru, trebuie sa ai grija ca alergi cum trebuie pe banda pentru a evita accidentari si pentru a te asigura ca iei cat mai mult din antrenamente. O prima greseala este saritul peste incalzire si refacere.

7 greseli de evitat la alergarea pe banda.

Este tentant sa sari pe banda, sa cresti setarile de panta sau ritm la nivelul dorit si apoi sa incepi. Dar, la fel ca si alergatul afara, e important sa te incalzesti inainte sa incepi partea mai provocatoare a antrenamentului. Daca te-ai simtit vreodata ametit dupa ce ai coborat de pe banda, e cel mai probabil datorat faptului ca nu te-ai refacut la sfarsitul cursei.

Poti fi inclinat sa sari de pe banda imediat ce cronometrul a sunat. Dar opritul brusc poate provocara ameteala usoara pentru ca ritmul cardiac si tensiunea scad rapid. Incetinirea le permite sa scada progresiv.

Alte articole interesante pe aceeasi tema:

Dupa ce inchei cursa, asigura-te ca te refaci prin a merge sau a face jogging usor timp de minute, inainte de a te da jos de pe banda. Greseala 2: Pozitia incorecta pe banda.

Concluzie Cat trebuie sa slabesti alergand? Este esential sa o iei treptat, sa cresti intensitatea si distanta parcursa pe masura ce organismul se obisnuieste cu efortul fizic, motiv pentru care, daca esti incepator in ale alergarii, poti urma programul de aici.

E normal ca oamenii sa fie nelinistiti ca pot cadea de pe banda, asa ca isi schimba forma de alergat si nu mai folosesc forma pe care o au cand sunt afara. Ar trebui sa alergi pe banda asa cum alergi si afara.

Banda de alergare cred ca este aparatul de cardio cel mai adorat de catre femeile din intreaga lume, indiferent de varsta, etnie sau cultura! Stai linistita ca nu te voi deziluziona spunandu-ti ca te minti singura si ca nu are niciun efect probabil ca nici nu m-ai crede pentru ca sigur ai vazut cum pana intr-un anumit punct cel putin, mersul sau alergatul pe banda te-au ajutat sa dai scazi niste kilograme si centimetrici vreau sa iti prezint motivele pentru care in anumite situatii rezultatele nu se mai observa atat de evident si tot timpul petrecut pe banda de alergare devine o risipa si chiar o frustrare totala. Cum sa slabesti pe banda alergare? Nu ratezi niciodata o sedinta de cardio pe banda si cu toate astea parca de ceva vreme nu mai observi ca slabesti?

Incearca sa alergi natural, si evita sa faci pasi mici, inegali. O alta greseala obisnuita este sa faci pasii prea mari sau sa aterizezi intai cu calcaiul si piciorul departe de centrul de greutate al corpului.

daca alergi pe banda slabesti

Pentru ca banda de alergat te misca inainte, pasii prea mari creaza o forta de franare cu cureaua. Pentru a evita asta, incearca sa iti pastrezi picioarele sub corp, nu inaintea sau in spatele lui.

Greseala 3: Sa te tii de manere. Am vazut oameni la sala care par sa se tina de manerele benzii cu toata puterea. Asta provoaca o serie de probleme.

Cum slabim cu ajutorul exercițiilor de alergare

In primul rand, te forteaza sa stai aplecat, o forma ineficienta de alergat care provoaca dureri de gat, umeri si spate. Pastreaza o postura dreapta: capul trebuie sa fie sus, spatele si umerii drepti.

Mainile pe bare pot da impresia ca pastrezi ritmul si muncesti in greu dar, de fapt, chiar reduci din dificultate si faci lucrurile mai usoare pentru tine. Poarta-te ca si cum manerele nici nu sunt acolo, ca si cum alergi afara. Daca esti ingrijorat ca o sa cazi, probabil alergi prea repede sau ai o panta prea mare.

daca alergi pe banda slabesti

Greseala 4: Nu te antrenezi destul de tare. Daca esti una dintre acele persoane care citeste o revista intreaga si abia transpira pe banda, atunci probabil ca nu lucrezi destul de tare.

Cât de mult trebuie sa dureze o alergare pe banda pentru a fi eficientă?

Desi nu e bine sa faci toate cursele sau intreaga cursa la un pas mai dur zilele daca alergi pe banda slabesti sunt importantear trebui sa te fortezi sa obtii rezultate. Incearca sa cresti viteza sau panta pentru a te provoca, cel putin o parte din antrenament. Antrenamentele in intervale, in care alergi tare pentru o perioada de timp si apoi te refaci pentru un alt interval, sunt o metoda buna de a creste pasul fara sa fortezi toata cursa.

daca alergi pe banda slabesti

Poti face antrenamente cu intervale de ori pe saptamana niciodata doua zile la rand. Evident, cand alergi serios pe banda, este important sa te asiguri ca te incalzesti cum trebuie inainte si acorzi timp pentru a te reface dupa.

daca alergi pe banda slabesti

Greseala 5: Coboratul din miscare. Una dintre cele mai mari cauze ale accidentarilor pe banda de alergat este sa sari de pe banda la viteza mare.

daca alergi pe banda slabesti

Daca ai nevoie sa mergi la toaleta, sa iei un prosop sau apa, incetinesti aparatul pana la un pas foarte incet si scazi panta.

Mai bine, asigura-te ca ai tot ce-ti trebuie — prosop apa, casti, etc. Greseala 6: Sa alergi in acelasi ritm toata cursa.

Antrenamente

Nu este o idee buna sa te urci pe banda, sa setezi un ritm si sa ramai cu el toata cursa. Intai, ar trebui sa variezi ritmul prin incalzire cu mers sau jogging usor timp de 5 minute.

Ar trebui de asemenea sa inchei cursa cu mers sau jogging usor timp de 5 minute. De asemenea, cand alergi afara, alergi la viteze diferite datorita factorilor diferiti, cum ar fi vantul, dealuri, semafoare sau conditii variabile de vreme. Va ajuta de asemenea sa te nu plictisesti pe banda.

Cât de mult trebuie sa dureze o alergare pe banda pentru a fi eficientă? View Larger Image Cât de mult trebuie sa dureze o alergare pe banda pentru a fi eficientă? Eficiența sportului poate să fie definită diferit de fiecare persoană.

Greseala 7: Sa alergi tot antrenamentul la o panta ridicata. Unii alergatori presupun ca au parte de un antrenament foarte bun daca se provoaca cu o cursa intreaga pe o panta abrupta. Dar atat de mult alergat pe deal nu e niciodata o idee buna si poate duce la accidentari. Ar trebui sa eviti sa alergi pe o panta abrupta mai mult de 5 minute. Vei avea un antrenament mult mai bun si sigur daca alternezi intre a alerga cateva minute in panta si apoi cateva minute fara. Am frunzele de menta ajută să vă pierdeți în greutate termin acest articol cu promovarea unui concept foarte interesant, in special pentru corporatisti.

Este vorba despre 7 card daca nu il aveti, cereti-l colegilor de la HR — daca alergi pe banda slabesti siguranta au auzit de el :.

Asevedeași