Dormind mai puțin pentru a pierde în greutate

dormind mai puțin pentru a pierde în greutate

Slăbiți fără exerciții fizice: cum să dormiți bine pentru a slăbi?

cel mai bun mod eliminați grăsimea

Până înunul din cinci oameni de pe planetă va fi supraponderal, potrivit previziunilor organizațiilor care studiază factorii de risc pentru bolile netransmisibile. Și nu este vorba doar de o dietă inadecvată și de o activitate fizică redusă.

mănâncă organic pentru a pierde în greutate

După cum subliniază mai multe echipe de cercetare, lipsa somnului te împiedică și să pierzi kilogramele în plus. Dacă dormi mai puțin decât cele opt ore recomandate, vei avea dificultăți în slăbit, chiar dacă urmezi o dietă riguroasă. Înoamenii de știință coreeni au realizat că Lipsa de somn este un factor care ne predispune la dezvoltarea obezității și a altor boli.

Cum slăbiți mai repede! Chiar funcționează

După ce au analizat date privind sănătatea și obiceiurile a aproape De asemenea, încercările de slăbit s-au dovedit a fi în zadar. Universitatea din Chicago a dat rezultate similare.

vreau să pierd greu acum

Potrivit biologilor din Universitatea din California de Sud SUAdormit mult la sfârșit de săptămână este de puțin folos. Specialiștii au observat 36 de voluntari care încercau să elimine excesul de greutate.

Somnul ar putea contribui la scăderea în greutate? Nimic nu este mai puțin sigur. Cu toate acestea, să revenim la acest studiu care arată influența semnificativă, totuși, a somnului și a respectului pentru ceasul nostru biologic asupra unui metabolism bun și, prin urmare, a reducerii riscului de creștere în greutate.

Toți urmau o dietă strictă, dar unii petreceau mai puțin de opt ore în pat în zilele lucrătoare și mai multe sâmbăta și duminica.

Opt săptămâni mai târziu, sa dovedit că toți participanții la studiu au pierdut aproximativ aceeași greutate.

ms krazie pierdere în greutate

Numai la persoanele care nu au avut probleme cu somnul, pierderea în greutate s-a datorat în principal scăderii grăsimilor. În ceea ce privește participanții care nu au dormit prea mult, aceștia au slăbit în detrimentul țesuturilor negrase. Cercetătorii americani și belgieni atribuie creșterea în greutate din lipsa de somn hormonii afectând apetitul. La 12 tineri, voluntari sănătoși cu deficit de somn, nivelul de grelină a crescut și nivelul de leptină a scăzut.

arzător de grăsime rece

Prima componentă crește apetitul este cunoscut sub numele de hormonul foamei. Al doilea, dimpotrivă, este responsabil pentru sentimentul de sațietate.

pierdere în greutate krny ka wazifa

Asevedeași