Hiit este cel mai bun pentru pierderea de grăsimi

Cel mai bun bpm pentru a pierde grăsime - Pierdere în greutate hvt

Există o mulțime de hype despre cardio HIIT, în principal pentru că se presupune că arde mai multe calorii în mai puțin timp.

  • Ești sigur că HIIT este cel mai bun mod de a arde grăsimile în culturism?
  • Ritmul cardiac și intensitatea antrenamentelor Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid Cât mai mult cardio pentru pierderea de grăsimi?

De fapt, un sondaj global din privind tendințele fitnessului a clasat numărul 1 HIIT atunci când se compară tendințele emergente ale fitnessuluipe baza răspunsurilor a peste 4.

Deși ghidurile de activitate fizică recomandă în mod tradițional aproximativ 30 de minute de activitate viguroasă cinci zile pe săptămână pentru a cum de a arde grăsimea corpului uman pierderea de grăsime, experții HIIT susțin că mai puțină mișcare este la fel de eficientă dacă nivelul de intensitate este suficient de ridicat.

Este cardio HIIT prea bun pentru a fi adevărat?

Provocarea paradigmei actuale

Puteți împărți o sesiune de jogging de 20 de minute într-o sesiune de 3 minute de salturi pentru a avea aceleași rezultate? Să ne uităm la cardio HIIT mai corp subțire potrivit hiit este cel mai bun pentru pierderea de grăsimi să vedem cum se menține la cardio-ul constant la starea de echilibru în timp ce analizăm dacă este mai bun pentru pierderea de grăsime decât la starea de echilibru.

În aceste zile, antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT este la modă. De fapt, un studiu global din privind tendințele de fitness a clasat numărul 1 HIIT atunci când se compară tendințele hiit este cel mai bun pentru pierderea de grăsimi fitness emergentepe baza răspunsurilor de peste 4. Ce este cardio HIIT? HIIT este despre intensitate ridicată.

FUNCȚIONEAZĂ HIIT?

Acest lucru înseamnă că pentru fiecare sesiune cardio, faceți câteva scurte scurte de exerciții intercalate cu intervale mai lente. De exemplu, sprintezi cât de repede poți timp de două minute și apoi încetinești până la un jogging pentru următoarele două minute, apoi repeti această secvență. Există mai multe moduri în care puteți face cardio HIIT.

  1. Cum să pierdeți greutatea când sunteți mai în vârstă
  2. Natasha slimming costum
  3. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid Pierderea de grăsime 6 săptămâni.
  4. Care este consumul maxim de oxigen.
  5. Pinterest Exercițiul de a pierde în greutate nu este atât de distractiv.

Puteți face o rutină de alergare cu intervale de sprint, sărind rutina sau încorpora alte mișcări compuse. De exemplu, puteți face intervale de Burpees sau Jumping Jacks cu jogging lent între fiecare.

Ce este de fapt cardio și când vorbim despre antrenamentul HIIT?

Când faci cardio HIIT, nu ar trebui să poți purta o conversație. Ar trebui să poți purta o conversație regulată în timp ce faci exerciții fizice, fără a te simți prea respirați. O altă distincție importantă este că HIIT cardio este în principal o activitate anaerobă.

un adolescent va pierde în greutate rapid ce produse te ajuta sa slabesti

Aceasta înseamnă că corpul tău folosește glucoza stocată în mușchi fără să se bazeze prea mult pe oxigen. Aici cererea dvs. Acest lucru înseamnă, de asemenea, că vă veți simți obosit mai repede, deoarece exercițiile anaerobe eliberează o mulțime de acizi lactici un produs rezidual al mecanismului de eliberare a energiei anaerobe.

Gândiți-vă cât de senzație de oboseală și de oboseală vă simțiți după un sprint, spre deosebire de alergarea pe distanțe lungi.

15 Minute HIIT Workout - High Intensity Interval Training For Everyone

Cardio-starea de echilibru sau LISS stare de echilibru de intensitate scăzută este aerobă. Aceasta înseamnă că se bazează pe oxigen pentru a elibera energie. Eliberarea de energie este moderată, constantă pe o durată lungă.

HIIT: Cel mai bun antrenament pentru arderea grăsimilor?

Alergarea pe distanțe lungi, de exemplu, este aerobă și se consideră cardio la starea de echilibru. Cea mai importantă distincție finală de făcut este tipul de mușchi pe care îl folosește fiecare dintre ei. HIIT cardio se bazează mai mult pe mușchii tăi rapidi.

Acestea sunt tipul de mușchi folosiți pentru explozii scurte și intense de exerciții. LISS cardio se bazează pe mușchii cu mișcare lentă, care sunt folosiți pentru exerciții de rezistență. Mușchii cu mișcare lentă sunt mult mai slabi decât mușchii cu mișcare rapidă, motiv pentru care sprinterii arată mult mai mușchii decât alergătorii pe distanțe lungi.

În cele din urmă, marea întrebare pentru oricine într-o călătorie de slăbire este ce metodă este mai eficientă pentru pierderea de grăsime.

Alternarea intensității ridicate și scăzute a mișcării, exact așa este HIIT

Multe studii de cercetare au fost efectuate pe această temă în ultimul deceniu. Într-un studiu, un grup de 43 de femei de ani au fost împărțiți în grupuri - una care a făcut HIIT, alta făcând LISS timp de câteva săptămâni și un al treilea grup de control care nu a făcut exerciții.

Masa corporală, procentul de grăsime corporală și grăsimea subcutanată abdominală au fost toate măsurate în grupurile de exerciții. Durata medie pentru grupul HIIT a fost 36 minuteîn timp ce au fost 68 de minute pentru grupul cardio moderat. Într-un alt studiu din pe 38 de bărbați supraponderali, s-au realizat reduceri impresionante ale grăsimii corporale printr-un program HIIT.

Au urmat o sesiune de 20 de minute HIIT timp de 12 săptămâni. Un alt studiu din a concluzionat că HIIT nu doar cardio reduce considerabil grăsimea corporală într-un timp scurt, dar este și mai eficient pentru persoanele diabetice.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate, Pierderea de grăsime 6 săptămâni

Persoanele diabetice au prezentat reduceri mai mari ale grăsimii subcutanate. Puteți arde aceeași cantitate de grăsime în jumătate din timp.

pierderea în greutate subiecte fum crack pentru a pierde in greutate

HIIT este chiar mai bun dacă aveți diabet sau rezistență la insulină, deoarece aduce modificări hormonale pozitive. Este o strategie excelentă de prevenire a diabetului de tip 2 și a bolilor de inimă.

Un alt beneficiu al HIIT?

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Vă crește rata metabolică chiar și după ce ați terminat antrenamentul, deoarece vă crește ritmul cardiac de odihnă. Numeroase studii de cercetare confirmă acest fenomen că HIIT cardio crește arderea caloriilor în 24 de ore după antrenament.

Deci, arzi mai multă energie în timp ce te odihnești în orele de după antrenament, mai mult decât cardio LISS.

îndepărtați grăsimea de burtă în mod natural cel mai bun ritm de ardere a grăsimilor

Deci, dacă acesta este obiectivul dvs. Sunt extrem de intense din punct de vedere fizic. De asemenea, acestea sunt dure pentru articulații datorită forțelor de impact ridicate create în exerciții precum Burpees sau Squat Jumps.

În prezent vrem să obținem totul cât mai repede și cu un efort cât mai mic. Nu este altfel nici în cazul arderii grăsimilor corporale și îmbunătățirii condiției fizice. Antrenamentul cu intervale de mare intensitate HIIT este recomandat de mulți antrenori ca și metodă magică pentru sprijinirea reducerii de greutate și a creșterii rapide a condiției fizice care așează clasicul cardio în rolul de outsider.

Deci, dacă tocmai începeți călătoria dvs. Dacă sunteți deja relativ în formă și sunteți o persoană ocupată, HIIT cardio este perfect. Arde multe calorii într-un timp scurt și cu atât mai mult după antrenament. Cu toate acestea, pierde grăsime pe săptămână aveți probleme legate de articulații, cum ar fi artrita sau suferiți de leziuni, este mai bine să vă țineți de cardio LISS.

Asevedeași