Moduri murdare de a pierde în greutate

Cel mai dovedit mod științific de a pierde în greutate

Pagina principala Înainte de a continua. HuffPost face acum parte din familia Oath. Datorită legilor UE privind protecția datelor - noi Oathfurnizorii noștri și partenerii noștri avem nevoie de consimțământul dvs.

moduri murdare de a pierde în greutate

Oath folosește datele pentru a vă înțelege mai bine interesele, pentru a oferi experiențe relevante și pentru reclame personalizate pentru produsele Oath și, în unele cazuri, pentru produsele partenere. Aflați mai multe despre utilizările noastre de date și alegerile dvs. Aveți 10, 20, 30 sau mai multe kilograme supraponderale și ați făcut dietă, activat și oprit, de ani de zile. Ați slăbit și apoi ați pus-o la loc și nu numai.

Gătirea unei mese

De ce? Dietele nu funcționează. Astăzi știm că dietele nu funcționează. Chiar și Weight Watchers spune acest lucru. Restricționarea caloriilor din nou și din nou vă modifică metabolismul.

7 moduri ușoare de a slăbi acasă

De aceea, atât de mulți oameni redau greutatea pe care au pierdut-o în timpul dietei, plus multe altele. Cu toate acestea, disperați să slăbească, americanii continuă să urmeze diete. Deși nu există un glonț magic pentru pierderea în greutate, există pași pe care îi puteți lua pentru a pierde în greutate, în siguranță și definitiv, în timp ce vă creșteți sănătatea.

Contează ce mănânci. Și iată un mic secret murdar: consumul de carbohidrați rafinați - zaharuri simple și amidon - este unul dintre cele mai mari motive pentru care americanii se luptă acum cu obezitatea. Carbohidrații pe care nu îi ardeți sunt depozitați în corp ca grăsimi.

Această listă de obiceiuri alimentare sănătoase nu este deloc completă. Iată însă 12 dintre numeroasele recomandări din noua mea carte pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate și să câștigați beneficiile - mai multă energie și mai în formă, mai sănătos pentru voi. Mâncați un mic dejun sănătos în fiecare dimineață. Mâncarea la micul dejun crește metabolismul. Dacă omiteți micul dejun, probabil că veți mânca mai multe calorii binging mai târziu în timpul zilei.

Într-un studiu al persoanelor care au slăbit și l-au ținut mai mult de cinci ani, un lucru important pe care l-au făcut toți a fost să mănânce micul dejun.

Dar Pop-tarts, gogoși și Hot Pockets nu-l taie.

moduri murdare de a pierde în greutate

Făină de ovăz gătită, cereale integrale, pâine integrală, ouă și tofu cu o salată sunt toate alegeri sănătoase. Nu mai numărați calorii și mâncați alimente care vă hrănesc corpul. O masă de alimente procesate fără grăsimi, fără zahăr și rafinate este, de asemenea, fără nutrienți. În plus, nu vă va mulțumi mult timp, comparativ cu o masă de alimente integrale dense, precum legume, carne slabă, cereale integrale și grăsimi sănătoase.

Spălarea vaselor cu mâna

Pe măsură ce începeți să mâncați alimente mai hrănitoare și obțineți mai moduri murdare de a pierde în greutate activitate fizică dacă nu sunteți activ fizic acumcorpul dvs.

Lăsați întotdeauna câteva legume și fructe spălate și tăiate în frigider. În acest fel, sunt ușor de apucat atunci când ți-e foame în loc să ajungi la acea geantă gigantică de chipsuri de cartofi și le poți arunca în geantă când ești în mișcare.

Înlocuiți sifonul dietetic cu băuturi neîndulcite. Băuturile dietetice îți păstrează pofta de dulciuri. În plus, te fac să te simți virtuos. Mulți oameni care consumă băuturi dietetice se răsplătesc de fapt cu calorii suplimentare pe parcursul zilei. În schimb, beți ceaiuri înghețate sau apă simplă sau carbogazoasă cu o felie de tu tubul arde grăsime sau lime.

Umpleți jumătate din farfurie cu legume slabe sau fără amidon, cum ar fi broccoli, sparanghel, conopidă, varză de Bruxelles, fasole, ciuperci, ardei sau verdeață cu frunze și câteva fructe.

Umpleți un sfert, cu un bob integral, cum ar fi orezul brun, orz, bulgur sau quinoa, sau o legumă cu amidon, cum ar fi porumbul sau cartofii sau fasolea.

Umpleți ultimul sfert cu proteine, cum ar fi pește fript, sotat, prăjit sau copt nu prăjitpui sau curcan fără piele, bucăți slabe de carne, tofu sau ouă. Reduceți carbohidrații. Carbohidrații rafinați prăjituri, bomboane, fursecuri, brioșe, biscuiți, cupcakes, sifon, suc de fructe, siropuri, chipsuri și majoritatea pâinilor din supermarket pe care nu le ardeți se transformă în grăsimi.

Chiar și alimentele precum iaurtul cu fructe și multe cereale pentru micul dejun au adăugat mult zahăr. Înlocuiți iaurturile fructate cu iaurtul grecesc simplu, alegeți cereale bogate în fibre, cu conținut scăzut de carbohidrați și adăugați cantități mici de grăsime sănătoasă la mese cu felii de avocado, nuci nesărate, semințe și ulei de măsline. Reduceți farfuriile de prânz și cină. Dacă tu și familia dvs. Avem tendința de a mânca ceea ce avem în față.

Folosind farfurii mai mici există mai moduri murdare de a pierde în greutate mâncare în fața ta pentru a mânca. Bucurați-vă de alimente mai puțin sănătoase din când în când, în porții mici, cu excepția cazului în care există un motiv medical pentru a nu face acest lucru.

A nu te lăsa să mănânci ceva ce iubește te poate face să te simți lipsit și frustrat și să îți subminezi eforturile de a mânca bine. Când mâncați afară, cereți serverului să dubleze legumele verzi în locul cartofului sau orezului. Fac mereu acest lucru și beneficiez de mai multă nutriție și mai puține carbohidrați. De asemenea, împărtășiți mâncarea la masă. Eu și soțul nostru împărtășim întotdeauna un aperitiv și atunci când cu un grup, dacă cineva comandă desert, vine cu o lingură pentru toată lumea.

Păstrați alimentele tentante în afara casei. Stocați-vă frigiderul și cămara cu alimente sănătoase și creați un mediu care vă va ajuta să aveți succes.

moduri murdare de a pierde în greutate

Bucurați-vă ocazional de mâncăruri când sunteți afară. Înrolați membrii familiei și prietenii pentru a mânca mai sănătos cu dvs. E mai usor atunci când este un efort de echipă și familia ta va profita, de asemenea, de beneficii pentru sănătate împreună cu tine. Vorbește pozitiv cu tine și liniștește-ți criticul interior. Observă în timpul zilei eforturile tale pozitive și complimentează-te.

Asevedeași