Înțelegerea în greutate

Înțelegerea pierderii în greutate: corpul nostru

Înțelegerea pierderii în greutate pentru tipul dvs.

lipoliza de ardere a grăsimilor

Adevărul este că nu există o abordare adecvată pentru schimbarea corpului. Cunoașterea tipului de corp este singura modalitate de a obține rezultate pe termen lung și de a vă duce fizicul la nivelul următor. Toată lumea este predispusă genetic să fie un anumit somatotip tip de corp. Cu instruire, influențe de mediu, Adevarul este nu există o abordare potrivită pentru schimbarea corpului. Știind tipul de corp este singurul mod de a obține rezultate pe termen lung și de a vă duce fizicul la nivelul următor.

Cunoașteți-vă tipul de corp: Ectomorf, Endomorf și Mesomorf

Cu antrenament, influențe de mediu și schimbări nutriționale, putem schimba dramatic aspectul și forma tipului de corp pe care ni l-au dat genetic. Dacă doriți să vedeți schimbări semnificative în forma corpului, trebuie să vă antrenați într-un mod care să-l complimenteze și să funcționeze cu corpul dvs.

adauguri de ardere de grăsime

Cunoașteți-vă tipul de corp: Ectomorf, Endomorf și Mesomorf Învățarea tipului de corp vă va ajuta să vă antrenați mai inteligent și să vă duceți rezultatele la nivelul următor! Pierderea în greutate pentru tipul de corp: Ectomorf Ce s-ar putea să faci greșit: Trei zile de antrenament de forță ar trebui să fie combinate cu două zile de intensitate scăzută, o activitate pe îndelete, cum ar fi plimbări pe îndelete, yoga, întindere sau rulare cu spumă.

Mai întâi, renunțați la banda de alergat.

pierdeți în greutate și obțineți burta plată

Ectomorfele gravitează adesea spre o muncă la distanță lungă și lentă, dar este cel mai rău lucru pe care îl pot face. Poate fi tentant să vă împachetați rutina cu mișcări clasice de culturist, cum ar fi buclele bicep, dar aceasta este o altă greșeală.

Văd adesea ectomorfe concentrându-se pe mișcările de izolare, în timp ce mișcările mari, compuse, cum ar fi ghemuitul, vor implica mai mulți mușchi și vă vor oferi un impuls hormonal pentru a construi mușchi. Încă folosesc mișcări de izolație, dar acestea sunt suplimentare pentru mișcările principale de antrenament.

Account Options

Ce ar trebui să faceți: Mișcări compuse sau exerciții hibride, seturi în intervalul repetări și destul de mult volum sunt ceea ce căutați. Nu este nevoie să trăiești în sala de sport pentru a-ți pune mușchiul. Dacă vă antrenați zile pe săptămână, veți arde orice mușchi câștigat din greu. Tind să-mi limitez ectomorfele la trei antrenamente pe săptămână, păstrând timpul efectiv de antrenament după o încălzire mai mică de 30 de minute.

Pierderea în greutate pentru tipul de corp: Ectomorf

Acest lucru nu trebuie confundat cu faptul că mănânci orice ți-ai dori. În schimb, înseamnă doar că ar trebui să mănânci mai mult din ceea ce este sănătos. Vestea bună, nu trebuie să vă îndepărtați de carbohidrați, cum ar fi ovăzul, cartofii dulci, orezul brun etc.

saxenda injecții privind pierderea în greutate

Grăsimile găsite în nuci, semințe și avocado vor aduce, de înțelegerea în greutate, rezultate corecte. Ectomorfele ar trebui să răspundă bine la carbohidrați, care vor crește glicemia și vor contribui la conducerea proteinelor către mușchii lor.

Înțelegerea de ce deplasează pierderea în greutate

Respectați tipul complex, cum ar fi cartofii dulci și orezul brun. Pierderea în greutate pentru corpul tău: Mesomorf Ce s-ar putea să faci greșit: Adesea, mezomorfii nu se vor antrena cât de tare pot, așa că le dau de obicei antrenamente temporizate pentru a le oferi obiective pe care să le vizeze și să le crească intensitatea antrenamentului.

Ce ar trebui să faceți: Am mesomorfi pentru a mă antrena atletic. Aș putea face sprinturi, condiționări metabolice sau alte pliometrii pe lângă pierde trupa de talie in greutate lor cu greutăți hibride. Ei răspund bine la repetări reduse și mișcări de putere.

Related Content

Alternativ, sprinturile intervale își vor pompa metabolismul și vor elimina grăsimea. Ce să mănânce: Deși se aplică avertismentele obișnuite, vestea bună este că corpul tău va răspunde bine oricărei alimente sănătoase pe care le pui în ea. Puteți mânca o cantitate moderată de carbohidrați și puteți greși mai mult când vine vorba de proteine. De exemplu, o farfurie care conținea legume precum conopidă și broccoli, pui la grătar și ulei de măsline cu orez brun ar reprezenta un fel de mâncare de bază pentru acest tip de corp.

Pierderea în greutate pentru tipul corpului: Endomorf Ce s-ar putea să faci greșit: În primul rând, un pic bun, nu are rost să petreci ore în șir pe o bandă de alergat.

Atat de gresit! Greșit decât greșit. Dar ar fi prea ușor și ar exista mult mai mulți oameni subțiri decât sunt în realitate. Metabolismul nostru este mai complex decât ar putea crede unii.

Primul lucru pe care-l spun cuiva care încearcă să piardă în greutate este să renunțe la munca cardiovasculară lungă, lentă, în stare stabilă. Apoi îi fac să facă mai multe condiționări bazate pe intervale pentru a elimina grăsimea.

Înțelegerea pierderii în greutate a corpurilor noastre; MARVINSFITNESSBLOG

Și dacă faceți sute de greutăți pentru a încerca să vă schimbați intestinul, lăsați-le acum. Trebuie să-l pierzi de pretutindeni pentru a vedea rezultate în jurul taliei tale. Ce ar trebui să faceți: În timp ce cea mai mare parte a endomorfului ar trebui să se concentreze asupra pierderii de grăsime prin răspunsuri hormonale la exerciții de intensitate ridicată, antrenamentul cu greutăți este cel mai bun, deoarece continuă să ardă calorii mult timp după setul final.

Mai mult, caloriile pe care le ingeri înțelegerea în greutate perioada de recuperare îți vor ajuta mușchii să crească, mai degrabă decât să-ți alimenteze intestinul. Prin urmare, vă recomandăm să faceți trei zile pe săptămână de antrenament hibrid de intensitate ridicată greutate mare, repetări reduse alături de sprinturi sau condiționare metabolică. Combinați activitatea de hipertrofie construirea mușchilor cu condiționarea pentru a îndepărta grăsimea corporală nedorită.

pierde greutatea cu fitbit

Nutrienții precum ceaiul verde și spanacul vor ajuta la procesul de ardere a grăsimilor. Va trebui să urmăriți ceea ce mâncați mai strict înțelegerea în greutate persoanele cu alte forme ale corpului.

  1. Cum să câștigi o greutate sănătoasă Calculatorul de greutate ideal este una dintre cele mai simple metode pentru a determina dacă greutatea dvs.
  2. 7 pași pentru înțelegerea cauzei psihologice a excesului de greutate - Lucrează la tine
  3. Arderea caloriilor Cantitatea de energie dintr-un produs alimentar sau băutură este măsurată în calorii.

Obțineți carbohidrații din legume și îndepărtați-vă de pâine albă și orez.

Asevedeași