Pierderea în greutate biscuiți digestivi

Slăbiți și rămâneți în formă în timp ce mâncați biscuiți? Este posibil!

Verificați conținutul de sodiu Nu judecați un aliment numai pe nume.

Care biscuiți este bun pentru pierderea de grăsime

Deși biscuiții digestivi își au originea la începutul secolului al XIX-lea ca aliment pentru a ajuta digestia, versiunea modernă poate să nu fie la fel de pierderea în greutate biscuiți digestivi. Biscuiti digestivi, numiți și biscuiți digestivi, pot fi o sursă de cereale integrale și fibre, dar va trebui să citiți etichete nutriționale pentru a vă asigura că veți obține cea mai sănătoasă versiune posibilă, mai degrabă decât un tratament zaharat.

Dr. Mihail, adevărul despre vitaminele din comerț

Biscuiti digestivi vă pot ajuta digestia. Versiunile mai sănătoase ale biscuiților digestivi pot ajuta digestia, scăderea colesterolului și pot ajuta la gestionarea greutății.

acasă arderea grăsimilor

Profilul nutrițional al biscuiților digestivi În general, două cookie-uri digestive conțin aproximativ de calorii, 6 grame de grăsimi, 20 de grame de carbohidrați, 1 gram de fibre, 5 grame de zahăr și 2 grame de proteine. Biscuiti digestivi nu sunt neapărat o sursă semnificativă de vitamine sau minerale.

Biscuiții digestivi sunt buni pentru sănătate?

Ghidul dietetic pentru americani vă recomandă să vă limitați aportul de alimente cu adaos de zahăr și grăsimi, care pot include anumite biscuiți digestivi, deoarece pot contribui cu calorii și oferă o valoare nutritivă foarte mică. Cu toate acestea, ingredientele variază în funcție de marca de biscuiți sau cookie-uri digestive pe care le consumi, iar unele mărci conțin făină integrală de grâu.

Pagina principala Slăbiți și rămâneți în formă în timp ce mâncați biscuiți? Este posibil! Nici o problema! Există atât de mulți biscuiți potriviți în stoc; biscuiti din fulgi de ovaz, batoane de proteine, biscuiti. Citiți, învățați și mâncați fără vină!

În mod ideal, făina integrală de grâu ar trebui să fie listată ca primul ingredient pentru a vă asigura că obțineți o cantitate adecvată de fibre. Combinația de fibre și sodă de copt poate ajuta la digerarea unei mese mari.

Beneficiile biscuiților cu fibre mari Rețineți că biscuiții digestivi sunt un aliment de bază în Regatul Unit, dar pierderea în greutate biscuiți digestivi găsi, de asemenea, crackers sau cookie-uri digestive pe piețele de specialitate sau secțiuni de import ale magazinelor alimentare din SUA.

Verificați eticheta nutrițională a prăjiturilor digestive pentru a identifica biscuiții sănătoși, cu conținut ridicat de fibre, care vă vor ajuta să vă răspundeți nevoilor zilnice - aproximativ 21 - 25 de grame pentru femei și 30 - 38 de grame pentru bărbați, potrivit Academiei de Nutriție și Dietetică.

comentariu eco slim

Obținerea de fibre adecvate nu numai că ameliorează constipația, dar poate reduce și colesterolul și vă poate reduce riscul de boli cronice. În plus, persoanele care mănâncă mai multe cereale integrale pot avea un timp mai ușor pentru a-și gestiona greutatea și a opri obezitatea.

eco slim tatăl

Conținutul de fibre dietetice din cereale integrale vă permite să vă simțiți sățioși mai mult timp, ajutându-vă să mâncați mai puțin. Cerealele integrale oferă beneficii suplimentare pentru sănătate, de asemenea, potrivit American Heart Association.

Înlocuiţi mâncărurile albe cu cele brune Pastele albe, orezul alb şi pâinea albă asigură foarte puţini nutrienţi şi sunt transformate foarte rapid în zahăr.

Conținutul de fibre poate reduce riscul de boli cardiace și accident vascular cerebral, iar consumul de mai multe cereale integrale poate scădea riscul de a dezvolta diabet. Cerealele integrale furnizează nutrienți importanți, cum ar fi vitaminele B, magneziu și seleniu, care sunt esențiale pentru funcțiile corporale, inclusiv formarea celulelor, transportul sângelui în organism și menținerea sistemului imunitar.

junel fe greutate greutate sau pierdere

Verificați conținutul de sodiu Biscuiti digestivi sau biscuiți pot avea un conținut ridicat de sodiu, în funcție de marcă. Ghidul dietetic recomandă limitarea sodiului, deoarece aportul ridicat de sodiu este legat de tensiunea arterială ridicată, ceea ce crește riscul de boli cardiace, insuficiență cardiacă congestivă și boli de rinichi. O dietă sănătoasă ar trebui să limiteze aportul de sodiu la mai nu pot pierde în greutate după menopauză de 2.

Asevedeași