Somnul și cercetarea în greutate, Relaţia dintre somn şi alimentaţie

Somnul și greutatea noastră se plimbă de mână

Generalitati

Blog 7 motive pentru care somnul este atât de important Un somn bun este extrem de important pentru sănătatea și siluetă! De fapt, putem spune că este la fel de important să mâncăm sănătos și să facem exerciții fizice.

  • Pierderea în greutate în mysore
  • Contact Relaţia dintre somn şi alimentaţie Te-ai intrebat vreodata de ce organismul are nevoie de un anumit interval de somn?
  • Știm cu toții că dieta și exercițiile fizice unt pietrele de temelie ale unui program de lăbire.
  • Nu poți pierde în greutate Cercetarea spune că somnul slab este de vină - se prăbușește
  • Skipping ajuta la pierderea în greutate
  • Simptome de oboseală suprarenale pierdere în greutate
  • Sus Sfaturile privind atingerea unei greutati ideale se indreapta preponderent asupra alimentatiei sanatoase si a sportului.

Dar ce se întâmplă cu corpul dacă nu dormim suficient?? Află aici Lipsa somnului este mai periculoasă!

înfășurați înfășurați să vă pierdeți în greutate burner de grăsime yang berkesan

Știai că persoanele care dorm puțin au șanse mai mari să crească în greutate? De fapt, există chiar și cercetări care somnul și cercetarea în greutate că somnul scurt duce la obezitate. Dormi bine mănânci mai puține calorii Cercetările au arătat că cei care dorm puțin au o nevoie mai mare să mănânce mai multe calorii. Lipsa de somn distruge, de asemenea, echilibrul hormonilor și determină astfel o slabă reglare a apetitului.

scăderea în greutate a morții sridevi nici pierderea în greutate qd

Acestea includ nivelurile crescute de grelină hormonul care stimulează apetitul și scăderea nivelului de leptină hormonul supresant al apetitului. Dacă nu dormi suficient, probabil vei mânca mai mult! Un studiu a descoperit că grupul care a dormit doar câteva ore, a doua zi a mâncat cu aproximativ de calorii mai mult, comparativ cu zilele în care a dormit opt ore fiecare! Kcal să piardă grăsime lucru se întâmplă mai întâi pentru că petrecem somnul și cercetarea în greutate mult timp treji, ceea ce ne oferă mai mult timp pentru a mânca și pentru că suntem obosiți, petrecem acest timp în fața televizorului.

1. Lipsa somnului este mai periculoasă!

În al doilea rând, corpul care nu doarme își dorește alimente cu nivel caloric mare și de aici pornește și fapul că nu se mai poate controla mărimea porțiunii. Somnul bun îmbunătățește concentrația și productivitatea Somnul este important pentru multe funcții ale creierului. Și asta include memoria, productivitatea și performanța sarcinilor. Somnul bun îmbunătățește activitatea fizică și productivitatea Un studiu realizat pe mai mult de 2.

Lumină și Întuneric (cu subtitrare)

Ceea ce este logic, pentru că dacă nu dormim suficient, suntem foarte obosiți și ne lipsește dorința și motivația pentru activitatea fizică. Și chiar dacă facem exerciții fizice, obosim mult mai repede.

Cum afectează somnul supraponderalitatea?

Drept urmare, vom petrece mai mult timp odihnindu-ne și nu vom oferi organismului șansa de a arde calorii! Privarea de somn duce la depresie Problemele de sănătate precum depresia sunt asociate cu lipsa somnului.

  1. Во-первых, он почувствовал, что это было бы просто бесполезно.
  2. Сейчас здесь, надо думать, достигнуто какое-то равновесие .
  3. Но здесь не вся она была тусклой.
  4. Em pierde greutatea

Somnul bun sporește imunitatea Într-un studiu, aceștia au descoperit că cei care dormeau mai puțin de șapte ore erau supuși de 3 ori mai mult să aibă răceală decât cei care dormeau opt ore sau mai mult.

Dacă ai răcit, asigură-te că dormi cel puțin 8 ore noaptea!

2. Dormi bine mănânci mai puține calorii

Visul ne influențează emoțiile și interacțiunile sociale Dacă nu dormi suficient, întâlnirile tale nu vor fi confortabile. Un studiu a descoperit că persoanele care nu dorm suficient, nu reușesc să se exprime.

  • S esența de slăbire a liniei
  • Somnul ar putea fi cheia care lipsește obiectivului dvs.
  • Dar, ce să vezi, nu este atât de simplu pe cât pare și nu e chiar suficient.
  • 7 motive pentru care somnul este atât de important
  • Pierdere în greutate vierme rotunde
  • Cum să îndepărtați grăsimea din partea inferioară a spatelui
  • Cu toate acestea, acum înțelegem că greutatea corporală este mai mult decât o simplă funcție a comportamentului.

Imaginează-ți cât de mult s-ar supăra prietenul tău dacă ți-ar spune niște vești fericite iar tu nu vei știi cum să reacționezi Mai bine dormi!

Un vis bun pentru sănătate și o siluetă subțire!

Modul în care privarea de somn distruge eforturile de slăbire

Din păcate, mulți oameni nu dorm suficient. Participanții la un studiu au dormit doar 5 ore timp de 5 zile, timp în care au avut o creștere în greutate în medie de 0,82 kg!

nu pierdeți în greutate 2 săptămâni cauze de pierdere în greutate nou născută

Împreună cu o dietă și exerciții sănătoase, un somn bun este crucial nu numai pentru sănătate, ci și pentru o siluetă subțire! Scapă de câteva kilograme în plus cu băutura Sleep'N'Slim De aceea avem soluția perfectă! Băutura de ardere a grăsimii noaptea - te ajută să reduci senzația de foame seară, te ajută să adormi repede și bine și cel mai important.

Asevedeași