Suplimentarea în greutate mct

MCT Oil 101: O analiză a trigliceridelor cu lanț mediu

Includem produse despre care credem că sunt utile cititorilor noștri. Dacă cumpărați prin linkuri de pe această pagină, este posibil să câștigăm un comision mic.

Ce ar putea ajuta MCT? Cum să-l folosească Ce este uleiul MCT? Uleiul MCT este un supliment obținut dintr-un tip de grăsime numit trigliceride cu lanț mediu. Acest lucru le face mai ușor de digerat. Puteți absorbi rapid MCT în fluxul sanguin.

Iată procesul nostru Interesul pentru trigliceridele cu lanț mediu MCT a crescut rapid în ultimii ani. Acest lucru se datorează parțial beneficiilor larg mediatizate ale uleiului de nucă de cocos, care este o sursă bogată a acestora. Mulți susținători se laudă că MCT-urile pot ajuta la pierderea în greutate. În plus, uleiul MCT a devenit un supliment popular printre sportivi și culturisti.

  1. Если им достаточно повезет, пройдут еще целые столетия, прежде чем подобная необходимость возникнет .
  2. MCT Oil Beneficii pentru sănătate și utilizări comune

Acest articol explică tot ce trebuie să știți despre MCT-uri. Ce este MCT? Trigliceridele cu lanț mediu MCT sunt grăsimi care se găsesc în alimente precum uleiul de nucă de cocos. Acestea sunt metabolizate diferit de trigliceridele cu lanț lung LCT găsite în majoritatea celorlalte alimente. Uleiul MCT este un supliment care conține o mulțime de aceste grăsimi și se pretinde că are multe beneficii pentru sănătate.

Triglicerida este pur și simplu termenul tehnic pentru grăsime. Trigliceridele au două scopuri principale. Fie sunt arse pentru energie, fie depozitate ca grăsime corporală. Trigliceridele sunt denumite după structura lor chimică, în special lungimea lanțurilor lor de acizi grași.

suplimentarea în greutate mct pierdere în greutate poveste adevărată

Toate trigliceridele constau dintr-o moleculă de glicerol și trei acizi grași. Majoritatea grăsimilor din dieta dvs. Acizii grași cu lanț scurt au mai puțin de 6 atomi de carbon.

  • Ulei MCT % - Kanso | Dieta Ketogenica
  • CE SĂ ȘTIȚI DESPRE ULEIUL MCT - BUNASTARE -
  • И сколько же людей-знают о существовании этого места.
  • Ты полагаешь, что то, что собирается сделать Сирэйнис,-- это -- Не вини мать.

În schimb, acizii grași cu lanț mediu din MCTs au atomi de carbon. Multe dintre efectele asupra sănătății descrise mai jos nu se aplică acidului lauric.

suplimentarea în greutate mct silueta perfecta fares pareri

Acestea includ acidul caproic C6acidul caprilic C8acidul capric C10 și acidul lauric C Trigliceridele cu lanț mediu sunt metabolizate diferit Având în vedere lungimea de lanț mai scurtă a MCT-urilor, acestea sunt defalcate și absorbite rapid în corp. Spre deosebire de acizii grași cu lanț mai lung, MCT-urile se duc direct la ficat, unde pot fi utilizate ca sursă de energie instantanee sau transformate în cetone.

Cetonele sunt substanțe produse atunci când ficatul descompune cantități mari de grăsime.

Te-ar putea interesa

Spre deosebire de acizii grași obișnuiți, cetonele pot trece de la sânge la creier. Aceasta oferă o sursă de energie alternativă pentru creier, care utilizează de obicei glucoza pentru combustibil 2. Vă rugăm să rețineți: Cetonele sunt făcute numai atunci când organismul are o lipsă de carbohidrați, de exemplu, dacă sunteți în dieta keto. Creierul preferă întotdeauna să utilizeze glucoza ca combustibil în locul cetonelor. Deoarece caloriile conținute în MCT sunt transformate mai eficient în energie și utilizate de organism, acestea sunt mai puțin susceptibile să fie păstrate sub formă de grăsime.

Acestea fiind spuse, sunt necesare studii suplimentare pentru a determina capacitatea lor de a ajuta la pierderea în greutate 3.

Descriere: Aliment dietetic pentru scopuri medicale speciale. Ulei din acizi grasi cu lant mediu, cu aroma si miros neutre, gata pentru consum, ideal pentru suplimentarea calorica a alimentelor si a bauturilor. Nu este adecvat pentru gatit.

În cazul în care există un exces de MCT, acestea vor fi păstrate în cele din urmă sub formă de grăsime. Acest lucru le face o sursă rapidă de energie și este mai puțin probabil să fie păstrată sub formă de grăsime. Surse de trigliceride cu lanț mediu Există două moduri principale de a vă crește aportul de MCT - prin surse alimentare complete sau suplimente precum uleiul MCT. Cu toate acestea, MCT-urile sale constau din cantități mai mari de acid lauric C12 și cantități mai mici de acizi grași capra C6, C8 și C Comparativ cu uleiul de nucă de cocos, sursele lactate tind să aibă o proporție mai mare de acizi grași capra și o proporție mai mică de acid lauric.

Este conceput manual printr-un proces numit fracționare.

suplimentarea în greutate mct pierdere în greutate baruri nz

Aceasta presupune extragerea și izolarea MCT-urilor din uleiul de nucă de nucă de cocos sau de palmier. Acidul caproic C6 nu este inclus în mod normal datorită gustului și mirosului neplăcut al acestuia.

KETOCAL X 300 G

Între timp, acidul lauric C12 lipsește adesea sau este prezent doar în cantități mici 9. Mulți oameni dezbat dacă acidul lauric reduce sau îmbunătățește calitatea uleiurilor MCT.

Mulți susținători comercializează uleiul MCT mai bine decât uleiul de nucă de cocos, deoarece se crede că acidul caprilic C8 și acidul capric C10 sunt absorbite și prelucrate mai rapid pentru energie, în comparație cu acidul lauric C12 10, Cu toate acestea, compozițiile lor MCT variază. De multe ori conține C8, C10 sau un amestec dintre cele două.

suplimentarea în greutate mct provocări bune de scădere în greutate

Care ar trebui să alegeți? Cea mai bună sursă pentru dumneavoastră depinde de obiectivele dvs. Nu este clar ce doză este necesară pentru a obține beneficii potențiale. În studii, dozele variază între grame 0,5 uncii de MCT zilnic. Dacă doriți să obțineți o suplimentarea în greutate mct generală generală, este probabil să folosiți ulei de nucă de cocos sau ulei de sâmbure de palmier în gătit. Cu toate acestea, pentru doze mai mari, poate doriți să luați în considerare uleiul MCT.

Unul dintre lucrurile bune despre uleiul MCT este că acesta nu are practic nici un gust sau miros. Poate fi consumat direct din borcan sau amestecat în alimente sau băuturi. Uleiul MCT ar putea ajuta la pierderea în greutate Deși cercetările au obținut rezultate mixte, există mai multe moduri în care MCT-urile pot ajuta la pierderea în greutate, inclusiv: Densitate energetică mai mică. Cu toate acestea, rețineți că majoritatea uleiurilor de gătit conțin atât MCT, cât și LCT, ceea ce poate anula orice diferență suplimentarea în greutate mct calorii.

Creșterea plenitudinii. Un studiu a descoperit că în comparație cu LCT-urile, MCT-urile au dus la creșteri mai mari ale peptidei YY și leptinei, doi hormoni care ajută la reducerea poftei de mâncare și la creșterea sentimentelor de plenitudine Depozitarea grăsimilor. Având în vedere că MCT-urile sunt absorbite și digerate mai rapid decât LCT-urile, ele sunt folosite mai întâi ca energie, mai degrabă decât stocate ca grăsime corporală. Cu toate acestea, MCT-urile pot fi păstrate și sub formă de grăsime corporală dacă se consumă cantități în exces A arde calorii.

De unde vine?

Mai multe studii mai vechi la animale și la oameni arată că MCT-uri în principal C8 și C10 pot crește capacitatea organismului de a arde grăsimi și calorii 14, 15, Pierdere mai mare de grăsime.

Un studiu a descoperit că o dietă bogată în MCT a provocat o ardere mai mare de grăsimi și pierderi de grăsimi decât o dietă mai mare în LCT. Cu toate acestea, aceste efecte pot dispărea după săptămâni după ce organismul s-a adaptat Cu toate acestea, rețineți că multe dintre aceste studii au dimensiuni mici de eșantion și nu luați în considerare alți factori, inclusiv activitatea fizică și consumul total de calorii.

Odata cu pierderea in greutate pierd si vitamine, minerale, nutrienti?

În plus, în timp ce unele studii au descoperit că MCT-urile ar putea ajuta la pierderea în greutate, alte studii nu au găsit efecte 3. Conform unei analize mai vechi a 21 studii, 7 au evaluat plinătatea, suplimentarea în greutate mct pierderi în greutate măsurate și 6 au evaluat arderea caloriilor.

Doar 1 studiu a constatat creșteri ale plinătății, 6 au observat reduceri în greutate și 4 au observat o ardere calorie crescută Într-o altă revizuire a 12 studii efectuate pe animale, 7 au raportat o scădere a creșterii în greutate și 5 nu au găsit diferențe.

suplimentarea în greutate mct anorexic fără a vrea să piardă în greutate

În ceea ce privește aportul alimentar, 4 au detectat o scădere, 1 au detectat o creștere și 7 nu au găsit diferențe În plus, cantitatea de pierdere în greutate cauzată de MCT-uri a fost foarte modestă. O revizuire a 13 studii efectuate pe oameni a constatat că, în medie, cantitatea de greutate pierdută pe o dietă ridicată în MCT a fost de doar 1,1 kilograme 0,5 kg pe parcursul a 3 săptămâni sau mai mult, comparativ cu o dietă ridicată în LCT 3.

Un alt studiu mai vechi de 12 săptămâni a descoperit că o dietă bogată în trigliceride cu lanț mediu a dus la 2 kilograme 0,9 kg de pierdere în greutate suplimentară, comparativ cu o dietă bogată în LCT Mai recente, sunt necesare studii de înaltă calitate pentru a determina cât de eficiente sunt MCT pentru pierderea în greutate, precum și ce cantități trebuie luate pentru a obține beneficiile.

REZUMAT MCT-urile pot ajuta la pierderea în greutate prin reducerea aportului de calorii și stocarea de grăsimi și creșterea plinătății, arderea caloriilor și a nivelului cetonelor în dietele cu conținut scăzut de carbohidrați. Cu toate acestea, efectele de scădere în greutate ale unei diete cu un MCT ridicat sunt în general destul de modeste.

Pierde în greutate arlington MCT-urilor de a spori performanța la exerciții fizice este slabă Se consideră că MCT-urile cresc nivelul de energie în timpul exercițiilor fizice de mare intensitate și servesc ca sursă de energie alternativă, care economisesc depozitele de glicogen. Mai multe studii umane și animale mai vechi sugerează că acest lucru suplimentarea în greutate mct stimula rezistența și oferă beneficii pentru sportivi în dietele cu conținut scăzut de carbohidrați.

Un studiu realizat pe animale a descoperit că șoarecii hrăniți cu o dietă suplimentarea în greutate mct în trigliceride cu lanț mediu s-au descurcat mult mai bine suplimentarea în greutate mct testele de înot decât șoarecii hrăniți cu o dietă bogată în LCT În plus, consumul de alimente care conțin MCT-uri în locul LCT-urilor timp de 2 săptămâni le-a permis sportivilor de agrement să îndure atacuri mai lungi de exerciții de mare intensitate Deși dovezile par pozitive, sunt mai recente studii de înaltă calitate pentru a confirma acest beneficiu, iar legătura generală este slabă Sunt necesare mai multe studii pentru a confirma aceste afirmații.

Alte beneficii potențiale pentru sănătate ale uleiului MCT Utilizarea trigliceridelor cu lanț mediu și a uleiului MCT a fost asociată cu multe alte beneficii pentru sănătate. Colesterol MCT-urile au fost legate de niveluri mai scăzute ale colesterolului, atât la studii la animale, cât și la om. De exemplu, un studiu la animale a descoperit că administrarea de MCTs la șoareci a suplimentarea în greutate mct la reducerea nivelului de colesterol prin creșterea excreției de acizi biliari În mod similar, un studiu mai vechi la șobolani a legat aportul de ulei de nucă de nucă de cocos la niveluri îmbunătățite de colesterol și niveluri mai mari de antioxidanți Un alt studiu mai vechi la 40 de femei a descoperit că consumul de ulei de nucă de cocos împreună cu o dietă săracă în calorii a redus colesterolul LDL rău hrănirea pentru a pierde în greutate a crescut colesterolul HDL buncomparativ cu femeile care consumă ulei de soia Îmbunătățirile nivelului de colesterol și de antioxidanți pot duce la un risc redus de boli de inimă pe termen lung.

Cu toate acestea, este important de menționat că unele studii mai vechi raportează că suplimentele MCT nu au avut niciun efect - sau chiar efecte negative - asupra colesterolului 26, Un studiu realizat în 14 bărbați sănătoși a raportat că suplimentele MCT au afectat negativ nivelul colesterolului, crescând colesterolul total și colesterolul LDL răuambii fiind factori de dieta de slabit pentru tiroida ai bolilor de inimă Mai mult, multe surse comune de MCT, inclusiv uleiul de cocos, sunt considerate grăsimi saturate Deși studiile arată că un aport mai mare de grăsimi saturate nu este asociat cu un risc crescut de boli de inimă, acesta poate fi legat de mai mulți factori de risc de boli de inimă, inclusiv niveluri mai mari de colesterol LDL rău și apolipoproteină B 28, 29, Prin urmare, este nevoie de mai multe cercetări pentru a înțelege relația complexă dintre MCT și nivelul de colesterol, precum și efectele potențiale asupra sănătății inimii.

KANSO ULEI MCT % - Nutrient

Cu toate acestea, dovezile sunt mixte. Diabet MCT-urile pot ajuta, de asemenea, să scadă nivelul glicemiei. Într-un studiu, dietele bogate în MCTs au crescut sensibilitatea la insulină la suplimentarea în greutate mct cu diabet zaharat de tip 2 Un alt studiu efectuat la 40 de indivizi cu exces de greutate și diabet zaharat de tip 2 a descoperit că suplimentarea cu MCT a îmbunătățit factorii de risc ai diabetului. A redus greutatea corporală, circumferința taliei și rezistența la insulină Mai mult, un studiu realizat pe animale a constatat că administrarea de ulei MCT la șoareci hrăniți cu o dietă bogată în grăsimi a contribuit la protecția împotriva rezistenței la insulină și a inflamației Cu toate acestea, dovezile care susțin utilizarea trigliceridelor cu lanț mediu pentru a ajuta la gestionarea diabetului sunt limitate și depășite.

Ulei MCT O revizuire a trigliceridelor cu lanț mediu | Nutriție | June

Sunt necesare cercetări mai recente pentru a-și determina suplimentarea în greutate mct complete. Cu toate acestea, este nevoie de mai multe cercetări pentru a confirma acest beneficiu. Recent, a existat un interes mai mare în utilizarea MCTs pentru a ajuta la tratarea sau prevenirea tulburărilor cerebrale precum boala Alzheimer și demența Un studiu major a descoperit că MCT-urile au îmbunătățit învățarea, memoria și procesarea creierului la persoanele cu boală Alzheimer ușoară până la moderată.

Cu toate acestea, acest efect a fost observat doar la persoanele care nu aveau varianta genei APOE4

Includem produse pe care le considerăm utile cititorilor noștri. Dacă cumpărați prin link-uri de pe această pagină, este posibil să câștigăm un mic comision. Iată procesul nostru. Interesul pentru trigliceridele cu lanț mediu MCT a crescut rapid în ultimii ani. Acest lucru se datorează parțial beneficiilor larg mediatizate ale uleiului de cocos, care este o sursă bogată de ele.

Asevedeași