Cum să pierzi spatele din grăsimea piciorului

Cum să slăbești picioarele și stomacul. Cum să pierzi grăsimea în picioare și stomac

Cum de a pierde grăsimea coapsei, Cum ardem grasimea din jurul taliei

Crank Up the Intensity V-ați săturat să faceți nenumărate exerciții pentru picioare pentru a scăpa de grăsimea coapsei din spate? Din păcate, nu este posibil să pierzi grăsime din anumite zone ale corpului tău.

  • Aerobic: Exerciții fizice susținute pe perioade mai lungi de timp, cum ar fi activități cardio cum ar fi alergatul, mersul pe jos sau ciclismul care vă măresc ritmul cardiac.
  • Cum să ți pierzi grăsimea abs
  • Cum să scapi de grăsime pe spatele piciorului - Sănătate -
  • Cum să pierzi grăsimea din spate: 10 pași (cu fotografie) - Sfaturi -

Singura modalitate de a vă slăbi picioarele este de a vă slăbi în general printr-o dietă echilibrată și exerciții fizice regulate. Bacsis Efectuarea unei mulțimi de bucle de hamstring și alte exerciții cu articulații unice este puțin probabil să reducă grăsimea spatelui coapsei.

1. Exerciții pentru a obține coapse subțiri acasă

În schimb, folosește un amestec de mișcări compuse, antrenamente pe tot corpul și antrenamente la intervale de intensitate mare pentru a deveni mai subțire în general.

Adevărul despre reducerea punctelor Grăsimea coapsei din spate vă poate ruina încrederea și vă poate împiedica să purtați rochii scurte sau blugi skinny. Poate că te duci religios la sală și mănânci destul de curat, dar totuși nu ai picioare bine formate. Jambiere, sau partea din spate a coapselor, sunt groase și acoperite cu celulită. De la antrenamente pe tot corpul și antrenamentul cu greutăți până la HIIT, există modalități de a scăpa de grăsimea coapsei din spate.

A face zeci de genuflexiuni nu este totuși unul dintre ele. După cum notează Consiliul American pentru Exerciții, reducerea spotului este doar un mit. Indiferent cât de mult ai încerca, nu poți pierde grăsime doar din abdomen, hamstrings, gambe sau alte zone specifice, antrenând singur acel mușchi.

CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA INTERIOARĂ A COAPSEI: EXERCIȚII, SFATURI ȘI MULTE ALTELE - SĂNĂTATE -

Dacă faci o mulțime de bucle de coș, vei construi mușchi în partea cum să pierzi spatele din grăsimea piciorului spate a coapsei, dar nu vei pierde neapărat grăsime.

Majoritatea exercițiilor care vizează zone specifice au un impact neglijabil asupra stării generale de fitness și a arderii caloriilor.

Potrivit American Council on Exercise, starea dumneavoastră generală de fitness este cea care vă influențează capacitatea corpului de a arde grăsimi.

  • Concluzie Grăsimea coapsei este în principal grăsime subcutanată care este prezentă sub piele.
  • T3 t4 burner de grăsime
  • Cum pierzi grăsimea inferioară a spatelui. Cum să scapi de grăsimea din spate
  • Cum să pierzi greutatea piciorului și stomacului Cum să arzi grăsimea piciorului și stomacului

Femeile sunt predispuse genetic să depoziteze grăsimea în partea inferioară a corpului, în special în șolduri și coapse, se arată într-o revistă publicată în jurnal Biologia diferențelor de sex în mai Prin urmare, ar putea fi mai dificil să-și piardă grăsimea coapsei în comparație cu omologii lor de sex masculin. Cu toate acestea, acest model de distribuție a grăsimilor are avantajele sale, cum ar fi un risc mai mic de tulburări cardiometabolice.

Cum se arde grăsimea picioarelor și a stomacului,

Exerciții pentru grăsimea spatelui coapsei Dacă vă luptați cu grăsimea spatelui coapsei, s-ar putea să fiți tentați să faceți o mulțime de exerciții cardio și exerciții care vizează hamstrings, cum ar fi lovituri de fat pierdere de depanare revizuire, bucle de hamstring și ridicări de șuncă glute. Este bine, atâta timp cât nu neglijați alte grupe musculare. Pentru a spune acest lucru simplu, este necesar să vă antrenați întregul corp, nu doar hamstrii.

Squats, deadlift, leagăne de kettlebell, lunges și alte mișcări compuse sunt mai eficiente pentru arderea caloriilor și îmbunătățirea compoziției corpului decât munca de izolare. Aceste exerciții lovesc aproape fiecare mușchi, oferind un antrenament complet.

De exemplu, greutățile la picioarele drepte ale barbelului se angajează la nivelul ischișorilor, precum și la spate, capcane, glute și mușchii miezului.

Cum să pierzi grăsimea inferioară a abdomenului în mod sănătos

Ghemuirea din spate a bilei vizează quad-urile, dar funcționează și la nivelul hamstrilor, fesierilor, spatelui și abdomenului. Încă nu ești convins?

puteți pierde în greutate pe măsură ce îmbătrâniți

Un mic studiu publicat în Frontiere în fiziologie în decembrie a comparat efectele exercițiilor cu articulație unică izolare vs. Subiecții care au efectuat mișcări compuse au experimentat îmbunătățiri mai mari ale forței musculare și ale consumului de oxigen în comparație cu cei care fac muncă de izolare.

Aceste rezultate au avut loc în doar opt săptămâni.

Account Options

În timp, exercițiile compuse și antrenamentele pe tot corpul pot deveni mai slabe și mai potrivite, dar puteți obține rezultate mai bune în mai puțin timp. Ce trebuie să faci este să alternezi între exerciții de intensitate ridicată și exerciții sau odihnă mai puțin viguroase.

De asta este vorba de antrenamentul la intervale de intensitate ridicată sau HIIT. Această metodă de formare este mai eficientă în timp decât cardio-ul stării de echilibru, relatează o meta-analiză din ianuarie prezentată în Plus unu.

diete de slabit

În plus, pare a fi mai eficient la îmbunătățirea fitnessului cardiorespirator. O altă recenzie, care a fost publicată în ediția din februarie a Medicamente pentru sportivi, arată că HIIT poate ajuta la reducerea masei totale de grăsime, a grăsimii abdominale și a grăsimii viscerale.

pierderea în greutate ct ct

Acesta din urmă este un tip de țesut adipos legat cum să pierzi spatele din grăsimea piciorului boli de inimă, diabet și alte tulburări cardiometabolice. HIIT poate fi utilizat atât pentru antrenament cardiovascular, cât și pentru forță.

Dacă, să zicem, preferați să folosiți bicicleta staționară pentru antrenament aerob, creșteți viteza timp de 30 de secunde și apoi reduceți-o cu încă 30 de secunde.

Cum ne dăm seama că arterele noastre suferă?

Repetați timp de aproximativ 15 sau 20 de minute. Pe măsură ce rezistența dvs. Măriți viteza pe bicicleta staționară sau bandă de alergat timp de 20 de secunde, încetiniți sau odihniți-vă timp de 10 secunde și repetați.

Asevedeași