Pierderea de grăsime adaptivă de termogeneză

Pierderea în greutate și întreținerea cu succes, Semnificația clinică a termogenezei adaptive

ajuta cu pierderea în greutate lângă mine

Ruperea musculaturii Andy Peloquin Dietele necesită multă consistență: săptămâni sau chiar luni după urmarea unui plan de masă, programul zilnic de antrenament și modificări specifice stilului de viață, cum ar fi lipsa alcoolului, somn mai mult.

Efortul de zi cu zi care oferă în cele din urmă pierderea în greutate și rezultatele de fitness pe care le doriți.

  1. Doresc să piardă în greutate în mod natural
  2. Pierderea în greutate și întreținerea cu succes, Semnificația clinică a termogenezei adaptive
  3. Dieta pentru pierderea în greutate: "Secretul" este în pauză - Omorfia
  4. Ceai de cicoare slabeste

Sau este? Potrivit unui nou studiu publicat în Jurnalul Internațional de Obezitate, cheltuielile energetice de repaus ale corpului dvs.

pierderea gravă hiv severă

Acest proces se numește termogeneză adaptivă și conduce la o eficiență semnificativ redusă a greutății. Deci, trucul cu diete este de a atenua termogeneza adaptivă. Poate fi o idee bună să renunțați din când în când pierderea de grăsime adaptivă de termogeneză dieta dacă doriți să vedeți rezultate reale.

Deși reducerea greutății este dificilă în sine, oricine și-a pierdut vreodată greutatea va confirma că este mult mai greu să păstrați greutatea după ce a fost pierdută. O mare parte din această opoziție față de scăderea susținută a greutății este mediată de leptina derivată din adipocite. Sistemele multiple care reglează stocurile de energie și se opun menținerii unei greutăți corporale reduse ilustrează faptul că în general stocurile de energie ale corpului și în special obezitatea sunt "apărate" activ prin interconectarea fiziologiilor bioenergetice și neurobiologice. Inferențe importante pot fi trase pentru strategiile terapeutice prin recunoașterea obezității ca o boală în care organismul uman se opune în mod activ "vindecării" pe perioade lungi de timp dincolo de rezoluția inițială a simptomatologiei.

Cu toate acestea, unul dintre grupuri a urmat dieta doar două săptămâni înainte de a lua o pauză de două săptămâni, repetând acest ciclu timp de treizeci de săptămâni, astfel încât au terminat cu șaisprezece săptămâni de dietă.

După dietă, cercetătorii au examinat rezultatele și au constatat că grupul de dietă intermitentă a slăbit mai mult în timpul perioadei de dietă.

Nu numai atât, dar au reușit mai bine să mențină pierderea în greutate după terminarea dietei. Au pierdut cu opt kilograme mai mult decât grupul de control în cele șase luni de după perioada de studiu.

Pagina principala 3 moduri de a sparge platoul de termogeneză adaptivă și de pierdere în greutate Termogeneza adaptivă ar putea arăta ca un termen care a ieșit dintr-un manual de biologie.

Abia după ce dieta a fost susținută timp de două săptămâni, corpul s-a adaptat eficient. Doriți să vă ridicați eforturile de slăbire?

pierdere în greutate hayward ca

Încercați o dietă intermitentă - două săptămâni de dietă urmate de una până la două săptămâni de alimentație normală. Nu numai că acest lucru vă va facilita adaptarea la noile obiceiuri alimentare, dar poate încuraja și rezultate mai bune pe termen lung.

  • 3 moduri de a sparge platoul de termogeneză adaptivă și de pierdere în greutate
  • Semnificația clinică a termogenezei adaptiveIunie Abstract Epidemia obezității se dezvoltă mai rapid decât înțelegerea științifică a unei modalități eficiente de depășire a acesteia, reflectată de rata scăzută de succes a intervențiilor de pierdere în greutate pe termen scurt și lung.

Jurnalul internațional de obezitate, ; DOI: Stai acasă, stai în formă! Verificați aceste antrenamente simple și exerciții distractive care pot fi făcute acasă cu echipament improvizat sau fără echipament.

Asevedeași